15 січня, 21:33

Сховатися в інтернеті стає дедалі важче

Скачать аудио файл

Подейкують, що розумний пошук від «Яндекс» порозумнішав іще трішечки – тепер він уміє шукати по записах користувачів у Facebook.

Компанія «Яндекс» офіційно донесла до відома користувачів і взагалі широкої громадськості, що відтепер і навіки віків у пошуковій видачі будуть відображатися публічні записи користувачів Facebook. Можливим це стало завдяки укладенню з всесвітньо відомою соціальною мережею спеціального договору - він передбачає використання відкритих даних користувачів з країн СНД і Туреччини (ну, ми ж знаємо, що в Туреччині «Яндекс» «полюбляють»). Вже сьогодні записи з Facebook можна знайти в пошуку по блогах, а от пізніше вони з'являться і в основному пошуку «Яндекса».

До речі. Зараз у пошуку по блогах доступні записи жителів України, Росії, Білорусії, ну, і всіх інших країн СНД. У майбутньому ж «Яндекс» планує включити в пошукову видачу не тільки самі записи, але і коментарі до них. Зрозуміло, у видачу не потрапляють профілі та записи, закриті для широкої публіки.

Для чого все це, власне, потрібно? У «Яндексі» кажуть, що дані з Facebook будуть використовуватися для поліпшення відповідей пошуку - наприклад, за запитами про недавні події. Більш того, коли це буде доречно, «Яндекс» додаватиме в результати пошуку свіжі статті або відеоролики, які викликали великий інтерес у Facebook. Крім того, популярність матеріалів у цій соціальній мережі буде враховуватися при ранжируванні. Ну, так, тепер звичайно все відразу стало ясно.

Ну, і якщо вже заговорили про Facebook, то поспішаю повідомити, що ця компанія за 15 млн доларів купила стартап Branch - їхнє дітище з такою ж назвою дозволяє користувачам ділитися посиланнями. Інший їхній твір називається Potluck - соціальна платформа для обговорення світових новин – це додаток для iPhone. CEO Branch Джош Міллер заявив, що всесвітньо відома соціальна мережа попросила його «створити Branch в масштабах Facebook». За його словами, команда з дев'яти чоловік незабаром візьметься до роботи над новим проектом Facebook під назвою Conversations, головною метою якого є об'єднання користувачів за допомогою спільних інтересів.

  •  
    та поділитися у